Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2016 11:54 - Вестителят и пазителите...
Автор: valkh Категория: Други   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.07.2016 11:21


Из книгата "Последният" image ...Аз съм последният. Аз съм последният, който бе съгласен да проговори, свързвайки минало и бъдеще. Да ги доведе в днешния ден. Да завърже развързаното. Аз съм последният Вестител. След мен ще дойдат Пазителите. И ще стане страшно. “Когато дойде хилядолетие след сегашното хилядолетие, земята ще стане безплодна и гола.” Нима претендиращите за разумност искат казаното да се сбъдне? Съдейки по техните дела – да. Те искат да се сбъдне. Те нарушават един от основните закони на Живота, обричайки се на самоунищожение. В стремежа си да сътворят възможно повече живот, те предизвикват неизбежна смърт. Нито духовността, нито разумът върху планетата могат да бъдат увеличени. Те са постоянни, непроменящи се величини, константи. Онова, което подлежи на промяна, е тяхното разпределение между двукраките същества, наречени “хора”. Какво правят хората? Превръщайки материалното, временното притежание на нетрайни вещи във висша своя цел, придавайки им измислена от тях и несъществуваща реално ценност, превръщайки ги в самоцел, те губят истинския смисъл на Живота. Загубилият своя смисъл живот се превръща в не-живот. Духовността и разумът се топят, изчезват, разтварят се сред неизброимите пълчища полуразумни твари.
/.../
Не всичко, което виждат очите ви наистина съществува. И не всичко невидимо е несъществуващо. Огледайте се. И ще видите. Гьоте казва, че чудото е най-хубавото дете на вярата. Вярвайте. И чудесата ще почнат да пристигат.
/.../
Съществуват множество въпроси, отговорите на които лежат в някоя от следващите Епохи. Съществуват множество въпроси, отговорите на които тепърва се създават. Съществуват множество въпроси, зададени с цел да бъдат сътворени техните отговори.
/.../
Война. Между Земята и Небето – война. Каквото и да правиш, където и да се намираш, между Земята и Небето – Война. Именно тя, Войната ме докара тук. Войната продължава… Оставам и аз, засега. Оставате и вие. Оставаме ние!

/Елтимир/


Тагове:   България,   война,   бъдеще,   живот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: valkh
Категория: Лични дневници
Прочетен: 97306
Постинги: 182
Коментари: 29
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031